czwartek, 26 maja 2016

Kartki na Dzień Mamy

Dzisiaj dwie kartki na Dzień Mamy, które zrobiłam dla mojej osobistej rodzicielki ;)
Jedna świeżutka jak pierwiosnek, bo zrobiona wczoraj wieczorem. Druga z zeszłego roku (cały rok spędziła dumnie na półeczce).


Kartka z "magicznym okienkiem" chodziła za mną od jakiegoś czasu, aż w końcu postanowiłam ją zrobić. Skorzystałam z tutoriala Teri Pocock, z którym zrobienie takiej kartki okazało się wyjątkowo łatwe i szybkie. Postawiłam głównie na oryginalny papier, który nie wymagał żadnych dodatkowych ozdób. Tekturka z napisem "kochanej mamie" pochodzi ze sklepu SnipArt. Natomiast napis "dziękuję" to stempel ze świetnego setu "sentymenty | odręczne 1".





Kartka z zeszłego roku miała przypominać laurkę. Głównym elementem jest stempel z dziewczynką od Marianne design, który pokolorowałam markerami Copic.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz