poniedziałek, 23 maja 2016

Złote róże na złote gody

Pięćdziesiąta rocznica ślubu to nie byle co. A skoro jest nazywana złotymi godami, to kartka może "ociekać złotem". 
Idąc tym tropem postanowiłam wykorzystać jeden z moich ostatnich zakupów, czyli farbę Inka-Gold w kolorze Alt-Gold, czy jak kto woli Oldgold. Od razu wiedziałam, że chce przy jej pomocy stworzyć tło pod negative space róż wyciętych wykrojnikiem Memory Box. Trochę czasu spędziłam bawiąc się kilkoma kolorami farb. ponieważ usiłowałam zrobić jakieś cieniowanie. jednak ostatecznie zdecydowałam się na nałożenie farby palcami (uzbrojonymi w rękawiczkę). Metoda ciapania świetnie się sprawdziła, dając tło o ciekawiej fakturze. 
Żeby nadać kartce trochę głębi róże wykroiłam 3 razy i skleiłam ze sobą. Całość posklejałam niezawodnym klejem magic. Napis wydrukowałam, a słowa "złote gody" poprawiłam tą samą farbą Inka-Gold, którą zrobiłam tło. Napis zamontowałam na taśmie dystansującej. Na koniec dodałam parę kryształków.




Inka-Gold nadaje się również do robienia stempli 3D. Wystarczy nałożyć farbę gąbką na stempel i odbić.




Przy okazji chciałam Wam pokazać kartkę wykonaną tą samą metodą. Tym razem z okazji 80 urodzin. Jedyna różnica to napis i kolor tła. Tym razem użyłam Inka-Gold w kolorze Orange. 
Nie wiem czy to wina farby, ale tym razem miałam problem z odbiciem za jej pomocą stempla. Farba w większości zostawała na nim zamiast na kartce.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz