niedziela, 17 lipca 2016

Kartka na piąte urodziny

Urodziny obchodzą i starsi i młodsi, ale to dla tych ostatnich najbardziej lubię robić kartki. Nic nie poradzę na to, że mimo wieku lubię urocze obrazki ;) 
Głównym elementem dzisiejszej kartki urodzinowej jest księżniczka z tortem. Jest to digital stamp ze strony TiddlyInks. Obrazek wydrukowałam dwukrotnie. Jeden obrazek pokolorowałam w całości, a z drugiego jedynie tort, ponieważ chciałam zamontować go na kwadracikach 3D. Kolorowałam markerami Copic. Później wycięłam ręcznie księżniczkę i dodatkowy tort. Przy okazji odręcznie namalowałam piątkę i też wycięłam nożyczkami. Reszta to ozdobne papiery, trochę Distress Inków i wykrojniki. Gdy całość zmontowałam stwierdziłam, że skoro to kartka z księżniczką, to powinna być zrobiona bardziej "na bogato", więc dodałam perełki, kamyczki i kwiatuszki prosto z AliExpress. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz