wtorek, 12 lipca 2016

Podziękowania

W robieniu kartek najlepsze jest to, że można stworzyć kartkę idealnie dopasowaną do sytuacji i potrzeb osoby wręczającej. Bo w którym sklepie znajdziecie kartkę pasującą do grupy "Słoneczek" dziękującej pani przedszkolance? ;) 
W swoim całkiem pokaźnym zbiorze stempli nie posiadam słoneczek, ale dla chcącego nic trudnego. Wzięłam żółty ozdobny papier i namalowałam kilka słońc, starając się przy tym, żeby każde wyglądało inaczej. Żeby słoneczka nie wyglądały jak namalowane mazakiem po wycięciu dodałam im więcej kolorów (żółty Distress Ink), rumieńców (różowy Copic) i dodatkowy biały kontur. Bazę kartki musiałam zrobić sama, ponieważ potrzebowałam formatu A5. Stworzyłam ją z białego bloku technicznego i papieru ozdobnego w chmurki. W bloku z papierami był również papier z identycznym wzorem chmurek, tyle, że przeźroczysty. Postanowiłam go wykorzystać do nadania kartce głębi. Wycięłam z niego odpowiedni fragment i zamontowałam go na taśmie dystansowej dodając białą ramkę. Chmurkę ze słowem dziękujemy wydrukowałam i wycięłam ręcznie. Gdy wszystko słoneczka i chmurka były już zamontowane stwierdziłam, że kartka wyszła mało radosna. Problem rozwiązałam dodając kolorowe szkiełka.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz