niedziela, 10 lipca 2016

Na ludowo

Ludowe motywy to nie do końca moje klimaty, ale gdy dostałam w swoje łapki zestaw "ludowe | wycinanki 1" poczułam, że muszę spróbować. 

Zestaw składa się z pojedynczych elementów, które można dowolnie komponować. Część z nich to kontury, pozostałe służą do wypełnienia konturów, ale najlepsze jest to, że można ich używać według własnego uznania i ogranicza nas jedynie wyobraźnia. 


Obrazek wystemplowałam czarnym Archival Inkiem oraz całą masą Distress Inków.


Distress Inki są jak dla mnie zdaniem zbyt mokre do stemplowania przeźroczystymi stemplami, żeby dać w miarę równą powierzchnię, dlatego musiałam jeden fragment odbijać kilka razy. Robiłam to "z ręki", stemplem zamocowanym na bloczku i nie miałam większych problemów z odbiciem w tym samym miejscu kilka razy. 


Kartka jest na tyle uniwersalna, że może zostać zaproszeniem, podziękowaniem, gratulacjami lub inną kartką okolicznościową.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz